آموزش تصویری حذف اکانت موبوگرام و پاک پیـام ها

Rate this post

یکی از برنامـه های پیـام رسان با مـیزان کاربر بالا موبوگرام نام دارد کـه تحت API تلگرام کار مـی کند و همچنین از سرور های تلگرام جهت ارسال و دریـافت پیـام ها کمک مـی گیرد. آموزش تصویری ورود به موبوگرام اولین و مـهمترین شرط ثبت نام درون موبوگرام ، آموزش تصویری ورود به موبوگرام داشتن اکانت تلگرام و ثبت نام درون آن مـی باشد. آموزش تصویری ورود به موبوگرام یعنی درست هست که درون زمان ثبت نام موبوگرام، شماره موبایل را درون خود موبوگرام وارد مـی کنید اما با توجه بـه برقراری ارتباط مـیان موبوگرام با سرورهای تلگرام ، شما درون تلگرام هم ثبت نام مـی شوید. از همـین رو، حذف اکانت موبوگرام یـا دیلیت اکانت موبوگرام همان دیلیت اکانت تلگرام محسوب مـی شود. با توجه بـه عدم آگاهی خیی از کاربران موبوگرام درون این مورد، درون ادامـه مـی توانید آموزش تصویری حذف اکانت موبوگرام را بخوانید.

حذف اکانت موبوگرام

همانطور کـه گفتیم حذف اکانت موبوگرام با حذف اکانت تلگرام ، تفاوت های زیـادی نداشته و مـی توان با استفاده از با مطالعه نحوه دیلیت اکانت تلگرام ، بـه آن دست یـافت. با این حالانی کـه قصد دارند بـه طور دقیق با نحوه دیلیت اکانت موبوگرام آشنا شوند مـی توانند آموزش زیر را بخوانند. گفتنی هست تمام تلگرام های غیر رسمـی مانند تلگرام فارسی ، تلگرام نارنجی ، تلگرام پلاس و سایر تلگرام های غیر رسمـی کـه از سرور ها و API تلگرام استفاده مـی کنند را مـی توان بـه همـین روش دیلیت اکانت نمود. حذف اکانت موبوگرام هم بـه مانند دیلیت اکانت سایر مسنجر ها یک عملیـات یک طرفه هست و درون صورت انجام آن، حساب کاربری دیگر قابل بازیـابی نخواهد بود و تمام پیـام ها و اطلاعات اکانت از بین خواهند رفت.
خیلی از افراد به منظور داشتن دو اکانت تلگرام، موبوگرام را دانلود و نصب مـی کنند و در آن ثبت نام مـی کنند و در عین حال ممکن هست با همان شماره تلگرام خود، درون موبوگرام هم ثبت نام نمایند. درون این صورت حتما توجه داشت کـه در صورت حذف اکانت موبوگرام ، درون واقع تلگرام را هم دیلیت اکانت کرده اید و اکانت تلگرام هم حذف خواهد شد و قابل بازیـابی نخواهد بود. بعد بهتر هست قبل از دیلیت اکانت موبوگرام ، نسبت بـه این کار اطمـینان لازم را حاصل نمایید. بـه همـین دلیل توصیـه مـی شود کـه تنـها درون صورتی بـه دیلیت اکانت موبوگرام بپردازید کـه از یک شماره دیگر (بغیر از شماره تلگرام) به منظور ثبت نام درون آن استفاده کرده باشید. درون غیر این صورت تمامـی اطلاعات مربوط بـه آن شماره درون هر دو مسنجر تلگرام و موبوگرام از بین خواهند رفت. درون صورت تمایل به منظور حذف اکانت موبوگرام خود مـی توانید مراحل زیر را طی نمایید.

مراحل حذف اکانت موبوگرام

در اولین اقدام به منظور دیلیت اکانت موبوگرام حتما از طریق مرورگر خود بـه وبسایت حذف اکانت تلگرام بـه آدرس https://my.telegram.org/auth?to=deactivate بروید و مطابق با تصویر زیر شماره موبایل خود را بـه شکل استاندارد ( +98) وارد کنید.

پس از انجام این مرحله، یک کد کـه متشکل از حروف و اعداد مـی باشد از طرف سرور تلگرام برایتان ارسال مـی شود. درون این مرحله حتما برنامـه موبوگرام خود را باز نمایید و کد دریـافتی را درون آن وارد نمایید درست بـه مانند شکل زیر.

پس از این مراحل، یک صفحه دیگر باز مـی شود کـه اطلاعاتی را از شما مـی خواهد. این اظلاعات درون رابطه با یک طرفه بودن دیلیت اکانت مـی باشد و نکته ای بـه شما گفته مـی شود کـه اگر بـه هر دلیلی اسپم شده باشید، برخی محدودیت ها با دیلیت اکانت برداشته نمـی شوند. و در پایـان از شما توضیحاتی مـی خواهد مبنی بر دلیل حذف اکانت موبوگرام خود. شما بـه دلخواه مـی توانید این قسمت را پر کنید. مانند شکل زیر.

آخرین مرحله پاک اکانت موبوگرام خود مربوط بـه آخرین سوالی کـه از شما مـی شود است. درون این مرحله سوالی از شما پرسیده مـی شود مبنی بر اطمـینان از این عمل کـه در صورت اطمـینان داشتن مـی توانید گزینـه yes delete my account را انتخاب نمایید و اکانت موبوگرام خود را حذف نمایید. بعد از این کار پیغامـی به منظور شما فرستاده مـی شود کـه در آن موفقیت آمـیز بودن دیلیت اکانت شما بـه اطلاعتان مـی رسد.

: آموزش تصویری ورود به موبوگرام




[آموزش تصویری حذف اکانت موبوگرام و پاک پیـام ها ... آموزش تصویری ورود به موبوگرام]

نویسنده و منبع | تاریخ انتشار: Sat, 23 Jun 2018 19:40:00 +0000